вторник, 2 февруари 2010 г.

затова са приятелите...

Преведох тази песен на Стиви Уондър - thats what friends are for за моя приятелка, преди да замина за Германия.


Никога не съм мислил, че бих се чувствал така
и доколкото мога съм щастлив, че имам шанса да кажа,
че вярвам, че те обичам...

И ако някога се наложи да ида далеч,
Е, тогава затвори очи и се опитай да си спомниш начина, по който се чувстваме днес,
а ако не можеш да си спомниш....

Продължавай да се усмихваш
Продължавай да блестиш....
Знаейки, че винаги можеш да разчиташ на мен
със сигурност
затова са приятелите...

в добри и лоши времена
аз ще бъда на твоя страна завинаги
затова са приятелите....

И тогава
Във времената, в които сме разделени
просто затваряй очи и знай
че тези думи идват от сърцето ми
а ако не можеш да си спомниш...

Продължавай да се усмихваш...
Продължавай да блестиш
Знаейки, че винаги можеш да разчиташ на мен
със сигурност
затова са приятелите...

1 коментар: